Wanneer wil je gaan?

12, 19 juli 2018
10:00-16:00 · Capelle aan den IJssel
11, 18 september 2018
10:00-16:00 · Amsterdam
5, 12 oktober 2018
10:00-16:00 · Zwolle
31 oktober, 7 november 2018
10:00-16:00 · Breda
21, 28 november 2018
10:00-16:00 · Rotterdam
4, 11 december 2018
10:00-16:00 · Utrecht

€ 499,-
voor MKB-Nederland leden
€ 549,- voor niet MKB-Nederland leden
Bekijk datums Gratis brochure aanvragen
€ 499,-
voor MKB-Nederland leden
€ 549,- voor niet MKB-Nederland leden
Bekijk datumsGratis brochure aanvragen

Klantgericht denken en handelen

Intro

Als ondernemer hoop je natuurlijk dat een afnemer, bezoeker of cliënt gebruik blijft maken van je diensten. Maar je kunt meer doen dan alleen hopen, je kunt ook actie ondernemen. Het feit dat een afnemer wel of niet terugkomt hangt namelijk niet alleen van jouw product of dienst af, maar ook van de wijze waarop hij/zij wordt behandeld. Wanneer jouw medewerkers goed weten hoe ze een klant moeten behandelen, dan bevordert dit de wederzijdse waardering en het werkplezier. Met deze training kies je voor een houding van passief vriendelijk naar actief klantgericht! En het mooie is: je kunt je nieuwe kennis meteen toepassen in de praktijk!

Wat leer je?

  • Je krijgt nog meer inzicht in de wensen van de klant;
  • Hoe je jouw persoonlijke invloed in contacten sterk vergroot;
  • Je wordt communicatief sterker.

Programma

In deze training komen de volgende onderwerpen aan bod:
  • Reageren of zelf bepalen;
  • Een professionele houding;
  • Inschatten of zeker weten;
  • Effectieve vragen maken betere gesprekken.

Voor wie?

Deze training is voor ondernemers of medewerkers die hun klantgericht optreden willen versterken en/of verfrissen.

Maatwerk

Wij verzorgen deze training ook voor groepen. Deze wordt dan uitgevoerd op een tijdstip en een plaats die jij kiest. Wij passen de training aan je wensen aan.

Investering

Als lid van MKB-Nederland betaal je voor deze tweedaagse training € 499,-; ben je geen lid, dan € 549,-. Het cursusboek kost € 35,-. Voor de accommodatie, koffie, thee en lunch betaal je € 19,75. Deze bedragen zijn exclusief BTW.

Vragen?

Heb je nog vragen over deze training? Bel ons dan op (015) 219 13 90 of mail via info@mkbct.nl.

Een cursist over:

Vrijwel iedereen vindt dat hij klantvriendelijk werkt, maar ervaart de klant dat ook zo? Klantvriendelijkheid hangt vaak van eigen inzicht af. De training heeft daar bij ons lijn in gebracht. We zijn heel concreet begonnen met uniformiteit in de telefoonaanname. E-mail is een ander voorbeeld: beantwoord vragen van klanten eens zelf in plaats van slechts een terugbelverzoek aan je collega te sturen.

JK van den Dool BV, Wassenaar
Jaco van den Dool, directeur
€ 499,-
voor MKB-Nederland leden