Wanneer wil je gaan?

6, 13 maart 2018
10:00-16:00 · Zoetermeer
5, 12 april 2018
10:00-16:00 · Apeldoorn
17, 24 april 2018
10:00-16:00 · Paterswolde (GR)
24, 31 mei 2018
10:00-16:00 · Breda
21, 28 juni 2018
10:00-16:00 · Soest
4, 11 september 2018
10:00-16:00 · Leiderdorp
20, 27 september 2018
10:00-16:00 · Zwolle
2, 9 oktober 2018
10:00-16:00 · Amsterdam
5, 12 oktober 2018
10:00-16:00 · Dordrecht
13, 20 november 2018
10:00-16:00 · Venlo
4, 11 december 2018
10:00-16:00 · Soest

Klantvriendelijk telefoneren

Intro

De telefoon, of misschien beter: de persoon die de telefoon opneemt, is het visitekaartje van je bedrijf. En het telefoongesprek is meestal het eerste contact met je bedrijf. De eerste indruk is dus erg belangrijk, maar weet je eigenlijk wel op welke wijze je telefoniste, receptioniste of secretaresse jouw (potentiële) klant te woord staat en hoe klachten worden aangepakt? Deze training voorkomt dat jouw prachtige onderneming een slecht imago krijgt door slechte telefoonbehandeling. Deze telefoontraining verzorgen wij ook in het Engels.

Wat leer je?

De deelnemers leren de meest voorkomende, inkomende telefoongesprekken op een krachtige en klantvriendelijke manier te voeren, met als doel je (potentiële) klanten en relaties een positieve indruk te geven van jouw bedrijf. Er wordt veel geoefend met allerlei soorten telefoongesprekken. De gesprekken worden opgenomen en geëvalueerd.

Programma

Er wordt gewerkt in kleine groepen van maximaal twaalf deelnemers. Voor medewerkers die zich bezighouden met telefonische verkoop en acquisitie adviseren wij de training ‘Succesvol telefonisch verkopen’. De volgende onderwerpen worden behandeld:
  • Afspraken voor goed telefoongebruik;
  • Klantvriendelijke communicatie;
  • Inventariseren van wensen en behoeften;
  • Doorverbinden;
  • Vragen beantwoorden;
  • Klachtbehandeling;
  • Slechtnieuwsgesprekken voeren.

Voor wie?

De training is bedoeld voor medewerkers die veel telefoneren, zoals telefonistes, secretaresses of receptionistes waarbij vragen, wensen, eisen en klachten van (potentiële) klanten en relaties telefonisch afgehandeld worden.

Maatwerk

Wij verzorgen deze training ook voor groepen. Deze wordt dan uitgevoerd op een tijdstip en een plaats naar jouw keuze. Wij passen de cursus aan je wensen aan.

Investering

Als lid van MKB-Nederland betaal je voor deze tweedaagse training € 499,-; ben je geen lid, dan € 549,-. Het cursusboek kost € 25,-. Voor de accommodatie, koffie, thee en lunch betaal je € 39,50. Deze bedragen zijn exclusief BTW.

Vragen en tips

Heb je nog vragen over deze training? Bel ons dan op (015) 219 13 90 of mail via info@mkbct.nl.

We geven ook andere trainingen en cursussen op het gebied van communicatie en verkoop. Misschien vind je onderstaande suggesties ook interessant!
€ 499,-
voor MKB-Nederland leden