Wanneer wil je gaan?

Deze cursus wordt binnenkort weer gepland,
voor meer informatie kunt u bellen naar 015 219 13 90

€ 615,-
voor MKB-Nederland leden
€ 635,- voor niet MKB-Nederland leden
Bekijk datums
€ 615,-
voor MKB-Nederland leden
€ 635,- voor niet MKB-Nederland leden
Inschrijven

Online training Customer Journey

Online klassikaal

Deze training wordt live gegeven door de trainer in een online klassikale omgeving. Vooraf ontvang je van ons de gegevens die je nodig hebt om aan te sluiten in deze omgeving.

Intro

Je hoort marketeers tegenwoordig vaak over de 'Customer Journey', maar wat is dat eigenlijk precies? Met Customer Journey wordt de weg bedoeld die een prospect aflegt van interesse naar aankoop. Welke weg leggen jouw klanten af? Deze training helpt jouw bedrijf en medewerkers om je huidige Customer Journey effectiever te maken. In de training leggen we de verschillende fases uit, en leren je social media als LinkedIn en Facebook slim in te zetten.

Wat leer je?

Aan het eind van deze tweedaagse training kan je een Customer Journey maken en touchpoints benoemen. De 5 fases zijn voor jou geen onbekend terrein meer. Aan de hand van storybuilding kun je betere content maken. En je hebt geleerd om verschillende social media beter in te zetten in je marketingstrategie.

Programma

Dag 1 Trainer: Ben Noordermeer (expert op het gebied van verkoop).
  • Doelgroep en doelstelling
  • Storybuilding
  • Van P’s naar C’s, van oud naar nieuw
  • Content maken gericht op de klant
  • Customer Journey met verschillende fases en Touchpoints
  • Acquisitie en verkoop online en offline
Dag 2
Ochtendprogramma. Trainer: Dylan Donia (social media expert):
  • Landschap social media anno 2020
  • Doelstellingen inzet social media
  • Wie is mijn doelgroep en waar bereik ik hen het beste
  • Google’s See, Think, Do and Care model
  • Soorten Media (PESO model)
  • Content strategie en creatie
  • Tools, praktische tips & tricks
Middagprogramma. Trainer: Harrie Lamers (LinkedIn expert):
  • Interactief aan de slag met LinkedIn
  • Alles over het algoritme
  • Creëer een succesvol persoonlijk en bedrijfsprofiel
  • Zet LinkedIn proactief in voor branding
  • Hoe vinden opdrachtgevers jou beter?
  • Welke effectieve zoekmogelijkheden zijn toepasbaar op LinkedIn?
  • Maak van koude contacten warme leads

Voor wie?

De cursus Customer Journey is geschikt voor ondernemers (MKB en ZZP), marketing medewerkers, accountmanagers en medewerker op een binnendienst in het MKB die succesvol klanten willen trekken naar hun product of dienst.

Investering

Als lid van MKB-Nederland betaal je € 615,-; ben je geen lid, dan € 635,-. Deze bedragen zijn exclusief BTW.

Vragen en tips

Heb je nog vragen over deze training? Bel ons dan op (015) 219 13 90 of mail via info@mkbct.nl.
€ 615,-
voor MKB-Nederland leden