Thema:

Sociale media

Sociale media hebben honderden miljoenen gebruikers over de hele wereld en het aantal stijgt snel. In Nederland gebruiken miljoenen mensen LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube en/of Google+. Sociale media worden door bedrijven onder andere ingezet om informatie en ideeën met de doelgroep uit te wisselen, als luisterend oor in de markt, om nieuwe verkoopkansen op te sporen, om trends te ontdekken, als persoonlijk en zakelijk brandinginstrument, om contacten te leggen en om contacten te onderhouden.

Sociale media zijn krachtige marketing en onderzoekinstrumenten. Veel mogelijkheden worden niet of beperkt ingezet.

MKB Cursus & Training verzorgt op locaties verspreid over heel Nederland korte, krachtige workshops gericht op het zakelijk gebruik van LinkedIn, Twitter, en Facebook. Tijdens deze praktische workshops van één dagdeel (ochtend of middag) past u uw nieuwe kennis en vaardigheden direct toe met behulp van uw eigen laptop, die is aangesloten op internet.
Verwante thema's:
Marketing en verkoop

Communicatie
Cursussen:

Zakelijk gebruik van Facebook

Heeft u Facebook al ontdekt als het ideale platform om klanten aan uw product te binden, maar heeft u nog geen Facebook-bedrijfspagina? Wilt u weten hoe u uw zakelijke Facebook-pagina inzet om op een professionele manier zichtbaar te zijn? Dan zet deze workshop u op het spoor van alle mogelijkheden en zakelijke toepassingen.

Facebook marketing

U hebt al een bedrijfspagina op Facebook. U weet dat het een uitstekend communicatiemiddel is om uw doelgroep te bereiken. Maar u mist de kneepjes van het vak. Facebook aan laten sluiten op uw marketingstrategie, hoe een like & share actie op te zetten en hoe werkt adverteren eigenlijk op Facebook?
... meer over Facebook marketing

Sociale media voor beginners

Je zou graag sociale media als LinkedIn, Twitter, Facebook, enz. inzetten voor je bedrijf. Misschien heb jezelf al accounts aangemaakt. Maar hoe ga je nu verder? Wie ziet wat? Wat zet je erop? Wanneer? Hoe vaak? Hoe genereer je de goede respons?

Sociale media voor gevorderden

Je bent al wel vertrouwd met sociale media: LinkedIn, Twitter, Facebook en Instagram. Maar je zou er graag meer uit willen halen. Hoe werkt dat eigenlijk met adverteren? Hoe kun je al je communicatiestromen beter op elkaar afstemmen? En hoe sluit je het gebruik van sociale media beter aan op je andere marketingactiviteiten?